آنیوو گایز !!! Lantern23.blog.ir

   یه فیلم ناب و دوست داشتنی رو میخوام بهتون معرفی کنم. 

   زیاد به حاشیه نمیپردازم و توی معرفی فیلم هم سعی میکنم جوری توضیح بدم که براتون اسپویل نشه. 

   اسم این فیلم به زبان فارسی میشه پنج قدم فاصله و به انگلیسی میشه FIVE FEET APART 

 

 

   اول از همه بیاید درمورد پوستر حرف بزنیم. 

   همونطور که توی پوستر فیلم هم میبینید : 

   بازیگرای اصلیش کول اسپروس در نقش ویل و هالی لو ریچاردسون در نقش استلا هستند که کل داستان این فیلم روی این دو شخصیت میچرخه و یگ داستان عاشقانه ای رو رقم میزنه. 

   کارگردانی این فیلم هم به عهده آقای جاستین بالدونی هستش که شناخته شده در فیلم هایی مثل : 

  1. Jane the Virgin به عنوان بازیگر 
  2. Madam Secretary به عنوان بازیگر 
  3. My Last Days به عنوان کارگردان
  4. Clouds به عنوان کارگردان    

   در مورد امتیازش هم بخوام بگم، این فیلم تونست توی سایت IMDB امتیاز ۷.۲ را به خودش کسب کنه که نسبتاً امتیاز بالایی هستش.

   ژانر این فیلم هم عاشقانه و درامه که میتونه شمارو برای مدت زمان ۱۱۶ دقیقه متعجب کنه و یک حس لذت بخش رو بهتون بده. 

   و اما داستان این فیلم ( خطر اسپویل )؛ استلا که هفده سالشه دارای بیماری به نام فیبروز کیستیک هستش که همیشه مجبور بود تا یک زندگی معمولی و پر از مرز و قوانین رو داشته باشه، تا اینکه با پسری به نام ویل آشنا میشه که اون هم همین بیماری رو داره ولی چون اون یک نوجوان غیرمذهب (و جذاب) بود، به درمان خود زیاد اعتقادی نداشت و همیشه با قوانین و مرز هایی که براش مشخص میکردن مشکل داشت. کار به جایی میرسه که یک عشقی بین ایندو اتفاق میافته و عاشق همدیگه میشن ولی به دلیل بیماری که دارن باید یک فاصله خاصی رو بین خودشون حفظ کنند ولی چه بساکه عشق هیچ مرزی نمیشناسه... 

   رفقای گلم  اگه اطلاعات دیگه ای میخواین در مورد این فیلم بدونین، میتونین از این سایت اطلاعات کافی رو بدست بیارین : FIVE FEET APART : منبع

   برای دیدن فیلم هایی که تا الان دیدم میتونید اینجا برید.

   خب بچه ها!! حالا بهتون بگم وقتی من این فیلمو میدیدم چه حالی بودم ؟!! زمانی که من لحظه لحظه این سریال رو میدیدم داشتم اشک میریختم که چرا این بلا باید سر این دو تا کبوتر عاشق بیاد . 

   به نظر من این یکی از بهترین فیلم های درامی بود که تا حالا دیدم و از ۱۰ نمره ۹.۵ رو میدم. 

   همتونو دوس دارم !!! cafe-webniaz.ir