آنیوو گایز !!! Lantern23.blog.ir

   چطورین بچه ها؟؟؟ 

   بالاخره من برگشتم تا براتون پست بزارم بعد چند وقتی که در حول و ولای کنکور و درس بودم و نتونستم بیام تا باهاتون حرف بزنم. 

   بزارین براتون از روز قبل کنکور شروع کنم که چه اتفاقاتی افتاد. :)

   خب داستان از اونجایی شروع میشه که من با اینکه درسم خوبه و مشکل زیادی ندارم ولی دوست ندارم که شغل آیندمو از راه درس به دست بیارم واسه همین وقتی که من خبری رو شنیدم که ممکنه کنکور به یک ماه بعد یعنی یک مهر موکول بشه، دیگه نتونستم خودمو علاف کنم و منتظر این باشم که یه روزی کنکور برگذار بشه و به همین دلیل رقتم توی یه کافی شاپ مشغول به کار شدم و حین روزای کار متوجه شدم کنکور همون روز 30 مرداد که برای رشته انسانی و ریاضی بود، برگذار میشه ولی خب من دیگه نمیخواستم از کارم بیام بیرون واسه همین به کارم ادامه دادم تا... شب قبل کنکور که وقتی رفتم سرکار انتظار داشتم مثه روزای قبل اونجا کمی خلوت باشه ولی متاسفانه باید بگم یکی از شلوغ ترین روزایی شد که من تا اونموقع اونجا کار میکردم و تا یک نصفه شب مشغول کار بودم که با تموم شدن کار ها سریع رفتم خونه...

   وقتی رسیدم خونه گفتم سریع بخوابم تا ضبح سر جلسه خوابم نگیره ولی بازم متاسفانه بی خوابی زده بود به سرم و تا ساعت دو توی گوشیم پرسه میزدم. :) تا وقتی که چشمم به یه ویدئو افتاد که در مورد کنکور ساخته شده بود و  من گفتم حالا که من توی این سه سال اخر برای کنکور چیزی نخوندم و درسارو اونجور که بچه ها برای کنکور میخونن نخوندم، حداقل این ویدئو ببینم یکم انگیزه بگیرم:) و اون ویدئو حدود یه ربع زمان داشت یکی از بچه هایی که کنکورش رو داده بود و رتبه 900 در رشته زبان و رتبه 3200 در رشته ریاضی رو کسب کرده بود داشت ضحبت میکرد و فقط تا همین حد بگم که اون تونست اینو بهم بفهمونه که کنکور یکی از راههای موفقیته نه تنها راه موفقیت.

   و من بعد از دیدن این ویدئو با خیال راحت خوابیدم و صبح که سر جلسه رفتیم با کمال آرامش کنکور رو دادم ( البته سر عمومی وقت کم آوردم :) ) و حدود 80 تا تست زدم که امیدوارم بیشترش درست باشه ولی خب اینو بهتون بگم من ذره ای برای کنکور استرس نداشتم و چون از قبل توی آزمون های گاج شرکت کرده بودم عادت داشتم و هیچ مشکلی پیش نیومد...

   با اینکه بیشتر بچه هایی رو که من دیدم میگفتن کنکور رو خراب کردیم و از اینجور حرفا ولی من میگم راضی بودم از کنکور و اضلا پشیمون نیستم که چرا وقت بیشتری واسه کنکورم نذاشتم و بیشتر نخوندم و اگر هم نتایج کنکور بیاد و من خراب کرده باشم به هیچ وجه ناراحت و پشیمون نمیشم.

   شما هم به نظرم واسه کنکورتون و این جور مسائل و امتخانات استرس و نگرانی نداشته باشین. کنکور مثه همین مشکلاتیه که توی زندگی برامون پیش میاد و هر چقد بزرگش کنیم تحملش برای خودمون سخت تر میشه و آرامش خودمونو به هم میزنیم پس قوی باشین و مشکلاتتونو با آرامش حل کنین.

   امیدوارم خوشتون اومده باشه...

   همتونو دوس دارم!!! cafe-webniaz.ir