آنیوو گایز!!! Lantern23.blog.ir

   چطورین بچه ها ؟؟؟

   امروز میخوام چند تا از زیباترین و بهترین شهر های دنیا که خودم عاشقشونم و آرزوم اینه که برای یک بار هم شده، به اونجاها سفر کنم و خواستم اونا رو بهتون معرفی کنم و بیشتر دربارشون بدونیم.

   درآخر هم شهری رو که برای زندگی انتخاب کردم و دوست دارم اونجا زندگی کنم رو بهتون میگم. 


  cafe-webniaz.ir  ونیز - ایتالیا (یکی از عاشقانه ترین شهرهای جهان)

   شهر ونیز در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد. ونیز به‌عنوان زیباترین شهر جهان در سال 2014 انتخاب شد. این شهر دارای زیبایی منحصربه‌فردی است. شهر آبی، شهر نقاب‌ها، شهر پل‌ها و شهر کانال‌ها نامه‌ای دیگر ونیز است. مجله تایمز ونیز را رمانتیک‌ترین شهر اروپا می‌داند. این شهر به شهر موسیقی نیز شناخته می‌شود. بیشتر ساکنین این شهر به نواختن یک ساز مسلط هستند. این شهر همه‌چیز را در کار هم دارد، موسیقی، آب، قایق معماری بی‌نظیر و اقامتگاه‌های فوق‌العاده.


  cafe-webniaz.ir  پاریس - فرانسه (رومانتیک ترین شهر جهان)

   پاریس، شهر عشق و هنر بی‌شک یکی از زیباترین شهرهای دنیا است . معروف‌ترین ویژگی‌های این شهر برج ایفل و پنیر فرانسوی است . پاریس به‌عنوان پایتخت فرانسه  یکی از مهم‌ترین شهرهای آن محسوب می‌شود که بسیاری از وقایع مهم تاریخی ازجمله انقلاب فرانسه در این شهر افتاده است. فرانسه به شهرهای زیبا،عطر و پاریس معروف است.


  cafe-webniaz.ir  سیدنی - استرالیا 

   سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولز در استرالیا است  و به خاظر خانه ی اپرای شناخته شده اش بسیار مشهور است. سیدنی به عنوان یک شهر بندری، دارای فرهنگ ساحلی غنی با فرصت های خوردن غذا در کنار آب و موج سواری است.


  cafe-webniaz.ir  بارسلونا - اسپانیا

   معماری منحصر به فرد و غذاهای مطبوع در مرکز منطقه ی کاتالونیا یعنی شهر بارسلونا دو عنصر شاخص هستند. طراحی های متمایز آنتونی گائودی شامل پارک گوئل و کلیسای لا ساگرادا فامیلیا در گوشه و کنار شهر نفوذ کرده اند.


  cafe-webniaz.ir  آمستردام - هلند (زیباترین شهر جهان برای تفریحات شبانه)

   شهر آمستردام به زندگی جذاب شبانه اش مشهور است. کلیسای قدیمی اود کرک قدیمی ترین بنای ساخته شده در این شهر است. این بنا همچنین قدیمی ترین بنای چوبی باستانی نیز به حساب می آید. در این شهر جشنواره های زیادی در طول سال برگزار می شود و هنرمندان از سراسر دنیا برای شرکت در این جشنواره ها به آمستردام سفر می کنند. این شهر در گذشته یکی از پررونق ترین شهرهای تجاری اروپا بوده است.


  cafe-webniaz.ir  ریو دو ژانیرو - برزیل (زیبای شاد)

   بزرگترین جشن های خیابانی در سراسر جهان در این شهر برگزار می شوند. ریو دومین شهر بزرگ این کشور و سومین متروپلیس در آمریکای جنوبی به حساب می آید.

   سواحل شگفت انگیز، طبیعت زیبا و کارناوال های شادی در این شهر به جذابیت های شهر ریو افزوده اند و آن را به لیست زیباترین شهرهای جهان وارد کرده اند.


  cafe-webniaz.ir  بوداپست - مجارستان (زیبانریم شهر جهان)

   تصمیم قطعی در مورد اینکه کدام شهر به عنوان زیباترین شهر دنیا شناخته می شود ممکن است سلیقه ای باشد و کار بسیار مشکلی به نظر برسد. از این رو ترتیب این لیست به معنای بهترین بودن نیست. اما بوداپست مجارستان را می توان به راحتی یکی از سه شهر زیبای دنیا به حساب آورد. این شهر یکی از بزرگترین های اتحادیه اروپا و پایتخت سیاسی و فرهنگی مجارستان است. مجسمه ها و آثار تاریخی و دومین سیستم حمل و نقل قطار شهری قدیمی در دنیا (مترو) که البته یکی از بهترین ها در نوع خود است و معماری بناهای این شهر از جمله جذابیت های این شهر هستند. سالانه بیش از ۴ میلیون گردشگر به این شهر سفر می کنند. هنر و معماری در این شهر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


  cafe-webniaz.ir  کیوتو - ژاپن

   کیوتو با جمعیتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر، دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است به گونه ای که از این شهر آسیایی، به عنوان مقصدی ایده آل برای گذران تعطیلات یاد می شود. در سال تقریباً 30 میلیون گردشگر از سراسر جهان از کیوتو بازدید می کنند. در سال جاری (2104) مقامات کیوتو گفتند ورود گردشگران به این شهر به حدی زیاد بوده که رکورد تازه ای در این خصوص ثبت شده است.


  cafe-webniaz.ir  تفلیس - گرجستان

   تفلیس، پایتخت تاریخی و باشکوه گرجستان است که در دو طرف رود کُر وسعت یافته و از سه طرف با کوه هایی احاطه شده است.امروزه تفلیس به جهت نزدیکی جغرافیایی و هزینه های سفر مناسب، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شده است.


  cafe-webniaz.ir  استانبول - ترکیه (مورد علاقه ترین شهر من)

   استانبول که در گذشته قسطنطنیه نام داشت بزرگترین شهر ترکیه و پنجمین شهر بزرگ جهان است. این شهر تنها شهر دنیاست که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد.استانبول با توجه به سامانه طبقه بندی اقلیمی کوپن دارای آب و هوای مدیترانه ای مرزی، آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب و آب و هوای اقیانوسی است. این امر به واسطه موقعیت جغرافیایی و گستردگی این شهر می باشد. در کل تابستان های استانبول گرم و مرطوب و زمستان هایش سرد، بارانی و برفی است.


   پ.ن 1 : خب خب... رسیدیم به آخر متن و وقت این رسیده که بهتون بگم شهری که بیش از اندازه دوست دارم توش زندگی کنم، استانبول هستش که واقعا بی نظیرترین شهریه که تا حالا دیدم و مردمای جالبی هم داره و اینکه منم دارم سعی میکنم که هرجه زودتر به استانبول مهاجرت کنم و اونجا زندکی کنم.:)

   پ.ن 2 : امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه و اینکه اگه خواستین در مورد شهری بیشتر بدونین، حتما بگین، منم تلاشمو میکنم اطلاعات مهمی رو براتون بگم.

   همتونو دوس دارم!!! cafe-webniaz.ir