آنیوو گایز !!! Lantern23.blog.ir

   چطورین بچه ها ؟؟؟

   امروز یکی از بهترین فیلم های درام رو دیدم که واقعا از همه نظر عالی بود. :) 

   حالا منم میخوام بهتون این فیلم رو پیشنهاد و براتون یکم ازش حرف بزنم.

   اسم این فیلم به زبان فارسی، طولانی ترین سواری و به زبان انگلیسی The Longest Ride میشه.

 

   خب طبق روال همیشگیمون اول از پوستر شروع میکنیم.

   همونطور که توی پوستر هم بهش اشاره شده :

   نام بازیگران این فیلم زیباس که اسکات ایستوود و بریت رابرتسون بعنوان نقش های اصلی در این فیلم عاشقانه و درام ایفای نقش می کنند.

   کارگردانی این فیلم هم به عهده جورج تیلمن جونیور هستش با اینکه آثار معروفی ندارد و شناخته شده نیست ولی به خوبی تونسته یک اثر به یادموندنی رو رغم بزنه.

   این فیلم در سایت IMDB تونست امتیاز ۷.۱ رو بدست بیاره که خب به نظرم امتیاز کمی برای این فیلم زیباس.

   این فیلم یک داستان درام و عاشقانه رو به تضویر میکشه که هم لحظات شاد، غمگین، عاشقانه و یا خنده دار داشته باشه که شما رو به وجد بیاره.

   و اما داستان این فیلم ( خطر اسپویل ) : لوک که یک گاوباز قهرمان است در یکی از مسابقاتش با دختری بنام سوفیا آشنا میشود و آنها با چند دیدار کوتاه از همدیگه خوششون میاد و عاشق هم میشن. این دو پس از مدتی با مردی مسن که در جاده ای تصادف کرده، برخورد میکنند و با او آشنا میشوند که دست بر قضا آن پیرمرد هم خود یک زندگی عاشقانه داشته است و...

   این فیلم دارای رده سنی PG-۱۳ هستش ولی برای اینکه یکی دو سکانس از این فیلم دارای صحنه های ۱۸+ هست، باید احتیاط کرد.

   زمان فیلم هم ۱۳۹ دقیقه است که نسبتا برای یک سریال عاشقانه زیاده.

   با اینکه برخی از بیننده ها به این موضوع اشاره میکنن که این فیلم فقط خواسته زمان فیلم رو کش بده و نتونسته یک داستان عاشقانه رو بخوبی نشون بده و فقط از نکات کلیشه ای که هممون میدونیم، استفاده کرده ولی از نظر من این تونسته حق خودشو ادا کنه و بیننده را جذب خود کنه.

   خب دوستای نازنینم اگه اطلاعات دیگه ای میخواین در مورد این فیلم بدونین، میتونین از این سایت اطلاعات کافی رو بدست بیارین : The Longest Ride : منبع

   و برای دیدن فیلم هایی که تا الان دیدم میتونید اینجا برید.

   خب بچه ها!! حالا بهتون بگم وقتی من این فیلمو میدیدم چه حالی بودم ؟!! وقتی من این سریال رو میدیدم نمیدونستم الان بخندم؟، گریه کنم؟، برم تو حس عاشقی؟ چی؟؟ ولی اینو میدونستم خیلی دارم از فیلم لذت میبرم و مخصوصا وقتی که آیرا یا همون پیرمرد داشت داستان زندگیشو تعریف میکرد، من واقعا لذت میبردم.

   به نظر من این فیلم در حد خودش تونست یه اثر زیبا و باحال بشه و من بهش از ۱۰ نمره ۹ رو میدم.

   همتونو دوس دارم !!! cafe-webniaz.ir