آنیوو گایز!!! Lantern23.blog.ir 

   چطورین بچه ها ؟؟؟

   میخوام یکم باهاتون حرف بزنم و باهاتون درددل کنم.

   پس در ادامه با من همراه باشید. :/

   اگه دقت کرده باشین الان یکم تیر ماه سال ۱۳۹۹ هستش و به طور رسمی آخرین بهار قرن رو پشت سر گذاشتیم و وارد آخرین تابستون قرن شدیم. ( تا حالا دقت کرده بودین؟ :) )

   به نظرتون توی این قرن چه اتفاقایی افتاد؟؟؟ 

   اگه بخوایم از وضعیت کشورمون توی اوایل قرن حرف بزنیم که خب رضاشاه پهلوی، پادشاه ایران بود و بعدش که پسرش شاه ایران شد و اتفاقاتی که حالا بعد از انقلاب رخ داد تا همین الانی که دارم این متنو مینویسم که کرونا کل جهان رو در بر گرفته و همه دارن باهاش میجنگند. (ماسک یادتون نره D: ) 

   اما مهم این نیست که چه اتفاقاتی توی این قرن افتاده و چجوری این صد سال گذشت، مهم اینه که از این به بعد قراره چجوری بگذره و قراره چه چیز ها و یا اتفاقاتی رو رقم بزنیم که بعد ها راجع بهش حرف بزنیم و حداقل دیگه نیایم از گرانی و جنگ و انقلاب و بیماری حرف بزنیم، یجوری از همین حالا باید رفتار کنیم که فردایی که در انتظارمونه از چیزهایی که سرمون اومده افسوس نخوریم.

   حال من نمی توانم بگویم که چه کارهایی رو شما باید انجام بدین که اینگونه نباشد ولی میدانم که برای اینه باقی عمرم رو جوری بگذرونم که در آخر خوشحال باشم، باید به علایق خودم برسم، حرف دیگران را یا توهین دیگران را چاقو نکنم و به خودم بزنم و خودم رو اذیت کنم، سفرهای زیادی برم و خیلی چیزهای دیگه ای که میتونه زندگی یه آدم رو زیباتر کنه رو انجام بدم و به تفکراتی که باعث میشه تا روحیه من منفی باف بشه فکر نکنم، حتما نباید دانست که دور و بر ما چه میگذرد؟ حتما نباید به اینکه ترامپ اینکار را کرد، برجام اینگونه شد، قیمت ماشین افزایش نجومی کرده است و چیزهایی از این قبیل، اینها همه باعث آن میشوند تا ما غصه آینده‌مان را بخوریم و از زمان حال لذت نبریم.

   پس تا میتوانی دوست عزیزم!!! از زمان حالت لذت ببر و اصلا به حرف های دیگران اهمیت نده.

   امیدوارم همیشه توی زندگیتون لحظات شادی رو داشته باشید و خدا همراهتون باشه .!

   همتونو دوس دارم.!!!   cafe-webniaz.ir