آنیوو گایز!!! Lantern23.blog.ir

   چطورین بچه ها ؟؟؟

  امروز میخوام براتون یه چند تا آهنگی که هر وقت گوش میکنم، آروم میشم و هر بار برام تازگی داره رو به شما هم معرفی کنم تا گوش بدید و لذت ببرید.

   در ادامه ده آهنگ آرامش بخش رو میتونید دانلود و گوش کنید.

 

   خب...

   اولین آهنگی که میخوام بهتون معرفی کنم، بهترین و آروم‌ترین آهنگ این لیسته.

Xxxtentacion - Changes

پخش آهنگ

 

   دومین آهنگی که میخوام بهتون معرفی کنم، یه آهنگ پرمعنا و تقریبا قدیمیه که واقعا زیباست. 

Sting - Shape of My Heart

پخش آهنگ

 

   سومین آهنگ، از یک خواننده جوان که واقعا اثر زیبایی رو ایجاد کرده.

Alec Benjamin - Let Me Down Slowly

پخش آهنگ

 

   چهارمین آهنگ از یک خواننده سیاه پوست جوان که واقعا کاراش آدمو به وجد میاره.

Khalid - Up All Night

پخش آهنگ

 

   پنجمین آهنگ، درواقع یه کاور هستش و به نظرم حتی از آهنگ اصلی هم زیباتر خونده.

Conor Maynord - Faded

پخش آهنگ

 

   ششمین آهنگ، که واقعا این آهنگ محشره و باید بهش گوش داد.

Pale - Within Temptation

پخش آهنگ

 

   هفتمین آهنگ، از یک خواننده توانا هستش که اونقد قشنگ میخونه که آدمو وادار میکنه تا تمام آهنگاشو گوش بدی.

Sickick - Faded

پخش آهنگ

 

   هشتمین آهنگ، رو پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین.

The Weeknd - A Lonely Night

پخش آهنگ

 

   نهمین آهنگ رو فکر میکنم اکثریث شما گوش کرده باشید. (احتمالا توی اینستاگرام)

Brianna - All I Need

پخش آهنگ

 

   و آخرین آهنگی که میخوام بهتون معرفی کنم، واقعا باید علاوه بر موزیکش به معنیش هم توجه کرد.

One Direction - Story of My Life

پخش آهنگ

 

   امیدوارم از آهنگایی که بهتون معرفی کردم خوشتون بیاد، به زودی چند تا آهنگ قشنگ ایرانی هم بهتون معرفی میکنم. :/

   همتونو دوس دارم!! !cafe-webniaz.ir